"Egy szervezet erejének az a próbája, hogy többet tud-e felszínre hozni egy közönséges földi halandóból, mint amire az képesnek látszik, előhívja-e rejtett energiáit, hogy azzal másokat is segítsen képességeik kibontakoztatásában. Egy szervezet célja, hogy átlagos embereket átlagon felüli tettekre tegyen képessé.”
Peter F. Drucker
A magas szintű szolgáltatási minőség és a rugalmasság a legfőbb értékünk, amivel biztosítjuk ügyfeleink elégedettségét.
Magas szintű támogatást nyújtunk az üzletben és a szervezeti kultúrában fejlődést kereső partnereinknek a humánerőforrás és stratégiai menedzsment legfontosabb területein: az interim szakértői erőforrások biztosításától a digitális szakértői, innovatív projektek vezetéséig.
Elkötelezettek vagyunk, hogy megoldást adjunk a sikeres, növekedésben lévő cégek és ügyvezetők mindennapi kihívásaira.
A színvonalas szolgáltatásunk alapja a magas szintű szakértelem és tudásközvetítés.
Leggyakoribb ügyfeleink 20-250 fős kis és középvállalatok. Legfőbb jellemzőjük, hogy az emberi erőforrás magas értéket képvisel számukra. A gyors növekedés, vagy egy speciális piaci jelenlét, vagy egy váratlan piaci helyzet megoldása miatt.
Missziónk
Az elégedett ügyfél
Víziónk
A rugalmas munkaerőpiac
Rólunk mondták ügyfeleink
Magas szakértelem, gyorsaság és megbízható minőség
A Rubicon Business Solution interim HR vezető szolgáltatását szívesen ajánlom olyan cégeknek, ahol rövid vagy középtávon a vezetőt pótolni szükséges.
Nálunk 8 hónapig látta el Bordás Beáta az interim HR vezetői feladatot, magas szakértelemmel és megbízható minőségben.
Pintér-File Mária I HR vezető
A Rubicon nagy szakértői adatbázissal rendelkezik, így amikor projekt munkatársakra van szükségünk, akkor gyorsan és hatékonyan tudják a legmegfelelőbb embert biztosítják számunkra. Azt a szakértőt kapjuk, akit kérünk, megfizethető áron.
Ferenc I Director of Resource Services & Test Services
A Rubicon tanácsadói csapatával több projekten is dolgoztunk együtt az elmúlt 14 évben. Bea, mint projekt vezető kiválóan irányította a csapatát.
A legutóbbi projektünkben egy új innovációs termék fejlesztését tűztük ki célul. A csapat hatékonyan, gyorsan és a határidőket betartva dolgozott. Bátran ajánlom őket, ahol egy megbízható, nagy szakértelemmel bíró csapatra van szükség.
Ildikó I Vezérigazgató
Nagyon köszönöm a segítséget, amit közvetített a Rubicon Business Solution, mindkét interim HR szakértő - Farkas Dóri és Sörös Helga - kiváló szakember, és mindketten hatalmas segítségek voltak. Bátran ajánlanám a Rubicon Business Solution szolgáltatását bárkinek, aki azonnali, interim HR támogatást igényel.
Bohács Péter I Ügyvezető
A Rubicon BS története - Két oldal találkozása
Projekt jellegű feladatokra biztosítunk megfelelő szakértelmet, akár csapatban is
Az elmúlt 14 évben számtalan tanácsadói projektben vettünk részt, melyek a stratégiai tanácsadástól, a projekt menedzsmenten át a szakértői, inovatív projektekig minden területet lefedtek. Bár az évek során folyamatosan változtak a trendek és tanácsadói szerepek a világban, a munkavállalói motiváció és a hatékonyság kérdése viszont állandó minden szervezet életében.
2020-ban még inkább az eredményes és hatékonyan dolgozó, lelkileg stabil munkavállalókra terelődött a figyelem, hiszen megjelent a rugalmasan dolgozó, a projekt szemléletet kiválóan ismerő szakértői réteg, akik az elköteleződésüket a feladatra, és az eredményre összpontosítják. Ez összecseng a cégek részéről megjelenő igénnyel, miszerint a gyorsan változó külső körülményekhez jól alkalmazkodó, nagy szakértelemmel rendelkező specialistákra van szükség, akik költséghatékonyan szállítják az eredményeket és nem csak a létszámot növelik.
"Sikernek élem meg amikor nulláról építünk fel vállalati humán erőforrás menedzsment rendszereket, úgy hogy a cég az árbevételét, eredményességét számokban kifejezve tudja növelni."
Bordás Beáta - Alapító
2007 óta foglalkozom stratégiai tanácsadással, folyamat- és projektmenedzsmenttel. Az első években nem kisebb paradigmaváltó projektekben vettem részt, mint a papíralapú cafeteria utalványok elektronikus kártyává alakítása. Az innovatív ötlet egyik megálmodójaként az OTP Cafeteria kártya, majd a végül országos sikertermék, az OTP SZÉP kártya bevezetésében, országos elfogadóhelyi hálózat létrehozásában és értékesítésében is oroszlánrészem volt a tanácsadói csapat részeként.
2014 től, amikor a termék már önjáró lett, több pénzügyi termék - OTP Csekkrendező, OTP Business, motivációs rendszerek kialakítása nagyvállalati környezetben - kapcsán láttam el üzleti coaching és stratégiai tanácsadó feladatokat.
2017-től kis- és középvállalatok vezetőit támogattam új folyamatok vagy szervezetek felépítésében, stratégiai döntésekben. Interim menedzsment jelleggel saját szakmai tapasztalatom mellett a különböző területeken jártas szakértő kollégákat is biztosítottuk a vállalkozások felé.