"Egy szervezet erejének az a próbája, hogy többet tud-e felszínre hozni egy közönséges földi halandóból, mint amire az képesnek látszik, előhívja-e rejtett energiáit, hogy azzal másokat is segítsen képességeik kibontakoztatásában. Egy szervezet célja, hogy átlagos embereket átlagon felüli tettekre tegyen képessé.”

Peter F. Drucker

A magas szintű szolgáltatási minőség és a rugalmasság a legfőbb értékünk, amivel biztosítjuk ügyfeleink elégedettségét.

Magas szintű támogatást nyújtunk az üzletben és a szervezeti kultúrában fejlődést kereső partnereinknek a humánerőforrás és stratégiai menedzsment legfontosabb területein: az interim szakértői erőforrások biztosításától a digitális szakértői, innovatív projektek vezetéséig.  

Elkötelezettek vagyunk, hogy megoldást adjunk a sikeres, növekedésben lévő cégek és ügyvezetők mindennapi  kihívásaira.    

A színvonalas szolgáltatásunk alapja a magas szintű szakértelem és tudásközvetítés.

Leggyakoribb ügyfeleink 20-250 fős kis és középvállalatok. Legfőbb jellemzőjük, hogy az emberi erőforrás magas értéket képvisel számukra. A gyors növekedés, vagy egy speciális piaci jelenlét, vagy egy váratlan piaci helyzet megoldása miatt. 

Missziónk

Az elégedett ügyfél

A Rubicon Business Solution csapata missziójának tekinti, hogy több éves projekt és interim menedzsment tapasztalattal a háta mögött gondoskodjon a minőséget, gyorsaságot és hatékonyságot kereső cégek emberi erőforrással kapcsolatos kihívási megoldásában és támogatásában.
Víziónk

A rugalmas munkaerőpiac

A Rubicon Business Solution a XXI. századi egyre inkább elterjedő rugalmas munkaerőpiaci trendjeinek megfelelően szeretne fenntartható, hatékony, elérhető, gyors és minőségi támogatást nyújtani a növekedésben lévő cégeknek, startupoknak az emberi erőforrásaival kapcsolatos kihívásaikra. Célunk továbbá a rugalmasan dolgozni kívánó, magas szakértői tudással rendelkező munkavállalói réteg és a cégek összekapcsolása, és a projekt életforma népszerűsítése.
Rólunk mondták ügyfeleink

Magas szakértelem, gyorsaság és megbízható minőség

A Rubicon Business Solution interim HR vezető szolgáltatását szívesen ajánlom olyan cégeknek, ahol rövid vagy középtávon a vezetőt pótolni szükséges.

Nálunk 8 hónapig látta el Bordás Beáta az interim HR vezetői feladatot, magas szakértelemmel és megbízható minőségben. 

Pintér-File Mária I HR vezető

Gexpro Services, Europe

A Rubicon nagy szakértői adatbázissal rendelkezik, így amikor projekt munkatársakra van szükségünk, akkor gyorsan és hatékonyan tudják a legmegfelelőbb embert biztosítják számunkra. Azt a szakértőt kapjuk, akit kérünk, megfizethető áron.

Ferenc I Director of Resource Services & Test Services

IT szolgáltató cég

A Rubicon tanácsadói csapatával több projekten is dolgoztunk együtt az elmúlt 14 évben. Bea, mint projekt vezető kiválóan irányította a csapatát.

A legutóbbi projektünkben egy új innovációs termék fejlesztését tűztük ki célul. A csapat hatékonyan, gyorsan és a határidőket betartva dolgozott.  Bátran ajánlom őket, ahol egy megbízható, nagy szakértelemmel bíró csapatra van szükség.

Ildikó I Vezérigazgató

OTP Csoport

Nagyon köszönöm a segítséget, amit közvetített a Rubicon Business Solution, mindkét interim HR szakértő - Farkas Dóri és Sörös Helga - kiváló szakember, és mindketten hatalmas segítségek voltak. Bátran ajánlanám a Rubicon Business Solution szolgáltatását bárkinek, aki azonnali, interim HR támogatást igényel.

Bohács Péter I Ügyvezető

Transcend Európa Kft.
A Rubicon BS története - Két oldal találkozása

Projekt jellegű feladatokra biztosítunk megfelelő szakértelmet, akár csapatban is

Az elmúlt 14 évben számtalan tanácsadói projektben vettünk részt, melyek a stratégiai tanácsadástól, a projekt menedzsmenten át a szakértői, inovatív projektekig minden területet lefedtek. Bár az évek során folyamatosan változtak a trendek és tanácsadói szerepek a világban, a munkavállalói motiváció és a hatékonyság kérdése viszont állandó minden szervezet életében.

2020-ban még inkább az eredményes és hatékonyan dolgozó, lelkileg stabil munkavállalókra terelődött a figyelem, hiszen megjelent a rugalmasan dolgozó, a projekt szemléletet kiválóan ismerő szakértői réteg, akik az elköteleződésüket a feladatra, és az eredményre összpontosítják. Ez összecseng a cégek részéről megjelenő igénnyel, miszerint a gyorsan változó külső körülményekhez jól alkalmazkodó, nagy szakértelemmel rendelkező specialistákra van szükség, akik költséghatékonyan szállítják az eredményeket és nem csak a létszámot növelik.

"Sikernek élem meg amikor nulláról építünk fel vállalati humán erőforrás menedzsment rendszereket, úgy hogy a cég az árbevételét, eredményességét számokban kifejezve tudja növelni."

Bordás Beáta - Alapító

2007 óta foglalkozom stratégiai tanácsadással, folyamat- és projektmenedzsmenttel. Az első években nem kisebb paradigmaváltó projektekben vettem részt, mint a papíralapú cafeteria utalványok elektronikus kártyává alakítása. Az innovatív ötlet egyik megálmodójaként az OTP Cafeteria kártya, majd a végül országos sikertermék, az OTP SZÉP kártya bevezetésében, országos elfogadóhelyi hálózat létrehozásában és értékesítésében is oroszlánrészem volt a tanácsadói csapat részeként.

2014 től, amikor a termék már önjáró lett, több pénzügyi termék - OTP Csekkrendező, OTP Business, motivációs rendszerek kialakítása nagyvállalati környezetben - kapcsán láttam el üzleti coaching és stratégiai tanácsadó feladatokat.

2017-től kis- és középvállalatok vezetőit támogattam új folyamatok vagy szervezetek felépítésében, stratégiai döntésekben. Interim menedzsment jelleggel saját szakmai tapasztalatom mellett a különböző területeken jártas szakértő kollégákat is biztosítottuk a vállalkozások felé.

Támaszkodjon tapasztalt szakértőinkre

A Rubicon csapata: szakértelem, minőség, megbízhatóság